اعزام مددجویان استان چهارمحال و بختیاری به مشهد مقدس

اعزام مددجویان استان چهارمحال و بختیاری به مشهد مقدس، در مورخ ۱۴ و ۱۵ دی ماه ۹۷ خانواده های مددجو در استان چهارمحال و بختیاری توسط بنیاد خیریه وفاق سبز علوی به مشهد مقدس اعزام گردیدند.

کاروان زائرین مشهد مقدس که متشکل از مددجویان کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان کوهرنگ بودند با وجود شرایط جوی نامناسب (بارش برف در منطقه کوهرنگ) در روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۱۳ در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به سمت مشهد حرکت کرد ودر تاریخ ۹۷/۱۰/۱۴ در ساعت ۱۱:۴۰ به مقصد رسید.

در روز اول با هماهنگی های از پیش انجام شده پس از صرف ناهار با حضور مشاور مذهبی(حاج آقای پژوهی) به اتفاق مددجویان به حرم مشرف شده و ضمن بیان آداب زیارت توسط مشاور همراه کاروان، در ادامه توفیق زیارت دسته جمعی مضجع شریف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) حاصل شد

در روز دوم با هماهنگی صورت پذیرفته ابتداً توفیق زیارت قبر مطهر خواجه اباسلت(رحمه الله) حاصل شد و در بعدظهر روز دوم مجددا برای ادای نماز مغرب و عشا و زیارت انفرادی به حرم مشرف شدند.

در شب دوم و سوم بعد از صرف وعده شام مشاور مذهبی(حاج اقای مریدی) در محل هتل حضور پیدا نمودند و ضمن بیان فضائل زیارت حضرت رضا(علیه السلام) به سوالات احکامی و اعتقادی مددجویان پاسخ دادند؛ شایان ذکر است که در این دوشب بعد از سخنرانی، مداح اهل بیت(آقای البرزی) مجلس را به فیض می رساندند.

و در روز سوم سفر مددجویان به لطف حضرت رضا(سلام الله) و هماهنگیهای صورت پذیرفته از جانب بنیاد وفاق سبز علوی کشور مهمان سفره حضرت در مهمانسرای شماره ۲ صحن غدیر بودند.

 

[foogallery id=”4207″]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا