برگزاری همایش مهربانی با کودکان غزه

برگزاری همایش مهربانی با کودکان غزه در روز پنج شنبه مورخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ همزمان با سالروز مقاومت اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر یاری همه جانبه مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان رنج دیده غزه با مشارکت شبکه ۵ سیما ، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲ و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ در میدان اصلی پارک شهر تهران به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم آقای رستمی مدیر عامل بنیاد خیریه وفاق سبزعلوی کشور ضمن خیر مقدم به مدعوین محترم به تشریح هدف برگزاری از این همایش پرداختند. در ادامه نیز سردار تهرانی مقدم برادر شهید سرلشکر حسن تهرانی مقدم در رابطه با ابعاد مختلف مسئله فلسطین و به ویژه جنگ نابرابرغزه سخنرانی نمودند،همچنین جناب آقای پروفسور فخیمی استاد طراح و مجسمه ساز ایران در حمایت از کودکان مظلوم و بی پناه غزه ایراد سخن نموده و بیانیه خود را در این خصوص ارائه نمودند.

در اثنای مراسم نیز آقای محمد بابایی خواننده مطرح کشور اجرای موسیقی داشتند و همچنین گروه نمایشی فریاد غزه ، نمایشی در خصوص مظلومیت غزه اجرا نمودند.

در پایان نیز بیانیه رسمی این همایش در جهت محکوم نمودن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم بی پناه فلسطین بویژه غزه و همچنین محکومیت جنایات گروهک های منافق و منحرف در عراق ، سوریه و نیجریه ، در جمع مردم شریف و انسان دوست شهر تهران قرائت گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا