بازدید مدیر عامل خبر گزاری فارس به همراه مدیر کل روابط عمومی و سردبیر از دفاتر بنیاد

بازدید مدیر عامل خبر گزاری فارس به همراه مدیر کل روابط عمومی و سردبیر از دفاتر بنیاد | روزسه شنبه مورخ ۹۴/۶/۳ بنیاد خیریه میزبان آقایان موسوی “مدیر عامل خبر گزاری فارس” به همراه” اسدالهی “مدیر کل روابط عمومی ” قبادی “سردبیر ” بود،که از معاونت ها و قسمتهای مختلف بنیاد بازدید به عمل آورده و اقدامات و فعالیتهای بنیاد خیریه توسط معاونین ومسئولین به اطلاع آنها رسید.

بعد از بازدید میهمانان به اتفاق معاونین و مسئولین بنیاد در سالن جلسات حاضر شدند و آقای رستمی ضمن خوشامدگویی وتشکر از آنها خواستند تا با بیان نکات مثبت عوامل بنیاد را برای خدمت رسانی هرچه بهتر یاری نمایند.

ایشان در مورد همکاری با دیگر ارگانها و موسسات خیریه عنوان نمودند.”ما برای کمک به مردم آمده ایم” در همین راستا است که با کمیته امداد امام خمینی (ره) حاضر به همکاری هستیم اما در صورتی این اتفاق به وقوع می پیوندد که با هم و به صورت یکسان برای خدمت به مردم گام برداریم.بنیاد فعالیت های زیادی در سطح کشور انجام داده است، از جمله این فعالیتها می توان به اقدامات انجام شده در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره نمود. که افراد مستضعف از طرف کمیته امداد به ما معرفی و ما برای بهبود وضع زندگی آنها اقدامات لازم را انجام می دادیم.

از اقدامات دیگر بیناد می توان به ۳۷۰۰ فقره وام و بیش از هشت میلیارد خدمات به مردم اشاره نمود و تمامی این اقدامات در حالی است که وجه دولتی دریافت نکردیم و وارد مسائل سیاسی هم نشدیم.

در ادامه به طرح سفره های علوی اشاره و اعلام نمودند ” طرحی است عظیم در سطح شهر” که قرار است در بحث تبلیغات شهری ، شهرداری با بنیاد همکاری های مبسوطی جهت ترویج طرح داشته باشد.

در آخر در مورد طرح نذر و صدقه کتاب باقرالعلوم (ع) اعلام نمودند:در حال حاضر ۱۵۷۰ کتاب جمع آوری شده که شامل دسته بندی مذهبی، قرآنی‌، آموزشی، کمک آموزشی، دانشگاهی و .. که آماده ارسال برای به مناطق محروم می باشد. و متذکر گردیدند که راز افتخارات بزرگ بنیاد این است که بر اساس فرامین رهبر ی در کشور عمل می نماید.

جناب آقای موسوی هم با تشکر از عوامل اجرایی بنیاد اعلام نمودند: علت مهم همکاری خبرگزاری فارس با بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور ، مقصود پاک و انسان دوستانه و خلاقیت در خدمت گزاری بوده است. ایشان بسیار از طرح نذر و صدقه کتاب حمایت واعلام نمودند،این طرح از فرامین حضرت آقا بوده که متاسفاته فراموش شده و خوشبختانه در حال حاظر بنیاد به خوبی مشغول انجام این وظیفه است. ایشان این کار را به نوعی نشر کتاب دانستند که خود زکات علم است و در ادامه این قول را به مسئولین بنیاد دادند که از تمامی ظرفیت های خبرگزاری فارس برای تبلیغ بنیاد استفاده کنند تا مردم هرچه بیشتر با عملکرد های بنیاد آشنا شوند.

در این دیدار جناب آقای اسد اللهی نیز پیشنهاد هایی جهت پیشرفت روز افزون بنیاد داشتند که عنوان نمودند: ۱)‌ برگزاری جشن با محوریت برنامه های فرهنگی ۲) تبلیغات محیطی مثل بنر در سایت ها ی مختلف برای طرح هایی چون نذر و صدقه کتاب باقرالعلوم(ع) ۳) برگزاری اردو های زیارتی با اهداف فرهنگی ۴) ترویج فرهنگ استفاده از وسایل الکترونیکی جهت نذورات و فعالیت های خیر.

بازدیدآقایان موسوی "مدیر عامل خبر گزاری فارس" به همراه" اسدالهی "مدیر کل روابط عمومی " قبادی "سردبیر "از معاونت هاو قسمتهای مختلف بنیاد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا