بازدید مدیر کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیر مجامع شرکت ملی گاز ایران از معاونت ها و قسمتهای مختلف بنیاد.

بازدید مدیر کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیر مجامع شرکت ملی گاز ایران از معاونت ها و قسمتهای مختلف بنیاد. | در صبح روزسه شنبه مورخ ۹۴/۶/۳ بنیاد خیریه میزبان آقایان ادب “مدیر کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری” رئیسی “مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران” آبگون “مدیر مجامع شرکت ملی گاز ایران” بود که از معاونت ها و قسمتهای مختلف بنیاد بازدید به عمل آورده و اقدامات و فعالیتهای خیریه توسط مسئولین بنیاد به اطلاع آنها رسید.

آنها بعد از بازدید در سالن جلسات حاضر شدند و آقای رستمی ضمن خوشامدگویی وتشکر از میهمان جهت بازدید ازمجموعه وفاق سبز علوی از آنها خواستند تا با پیشنهاد ها و نکات مثبت خود مجموعه را یاری نمایند.

 

در ابتدا جناب آقای ادب ضمن تبریک سالروز تولد ثامن الحجج (ع)اعلام نمودند که “در این بنیاد نمونه مدریت و ساختاری را دیدم که در نظام های داخلی کمتر مثل آن را شاهد بودم” و سپس به نکاتی اشاره نمودند:

بنیاد وفاق سبز مجوعه ای است که با یک پیمان نامه شروع شده و روز به روز گسترش یافته و این بدان معناست که بنیاد هدفی را دنبال کرده و بدنبال هدف های بعدی خود می باشد. و این مهم به آن بستگی دارد که این اهداف چگونه میسر شوند. ایشان مجموعه را با مجموعه های بزرگی همچون” مایکروسافت و گوگل “مقایسه نمودند که با یک ایده شروع شدند اما الان بجایی رسیدند که در زمینه فعالیت و مدیریت اقتصادی ، جهانیان سر تعظیم در مقابلشان فرود می آورند .وخاطر نشان نمودند انشاء الله به زودی شاهد پیشرفت های چشمگیر این مجموعه باشیم که هم یک مجموعه ولایی است و یک مجموعه ارزش مدار.

ایشان در زمینه فعالیت های اجتماعی که برای کودکان صورت می پذیرد اظهار امیدواری نمودند. و خواستار آن شدندکه هر چه بیشتر به مسائل کودکان رسیدگی شود و معتقد بودند که استعداد های زیادی در جوانان مناطق محروم است.در ادامه جهت همکاری برای آشنایی دانش آموزان مستعد با مشاغل مختلف اعلام آمادگی نمودندو این کار را بسیار احسن دانستند. تا این داش آموزان هر چه بهتر با استعداد های خود آشنا شوند و در جهت رشد و نمو آن تلاش کنند. و اعلام آمادگی نمودند که هر چه در توان دارند در این مسیر انجام خواهند داد.

در آخر افزودند که این مجموعه هرکاری که انجام میدهد خیر و برکاتش را عام مردم به صورت بی واسطه درک میکنندو این فعالیت ها نشات گرفته از توانایی همگام با تعهد است ، و زمانی این که دو مهم در کنار هم قرار می گیرد یک عملکرد بسیار تحسین برانگیز صورت خواهد گرفت و معتقد بودند که مجموعه حاظر، این توانایی را دارد و ایشان برای مجموعه آرزوی موفقیت کردند.

آقای رئیسی نیز در جمع معاونین و مسئولین بنیاد اعلام نمودند: مجموعه وفاق سبز علوی مجموعه ای است که با استفاده از انفاق خیرین، سرمایه گزاری بلند مدتی را ساماندهی میکند این مجموعه” نمونه بارز همدلی و همزبانی” است. عوامل این مجموعه کاملا جهادی و با عشق کارمی کنند و به همین سبب است که این مجموعه توانسته نشان های موفقیت زیادی را کسب کند که IMS (سیتم مدیریت یکپارچه )یکی از آنهاست.و در آخر از حسن نظر آقای رستمی تشکر و برای مجموعه آرزوی موفقیت نمودند.

آقای آبگون نیز با شاره به بازدید از بنیاد اعلام نمودند. “اصلا انتظار بنیادی به این عظمت را نداشتم” و این سازمان تشکیل نمی شد مگر با اراده و پشتکار و هدفی که از پانزده سال پیش شروع شده است و ایشان نیز برای مجموعه آرزوی موفقیت نمودند.

آقای مهندس رستمی در انتهای جلسه عضویت اعضای جدید را به مجموعه وفاق سبزعلوی کشور تبریک گفتند و از میهمانان تقاضا نمودند که نقطه نظرات خود را در جهت بهبود کار بنیاد در اختیار مجموعه قرار دهند.

در ابتدا جناب آقای ادب ضمن تبریک سالروز تولد ثامن الحجج (ع)اعلام نمودند که "در این بنیاد نمونه مدریت و ساختاری را دیدم که در نظام های داخلی کمتر مثل آن را شاهد بودم" و سپس به نکاتی اشاره نمودند: بنیاد وفاق سبز مجوعه ای است که با یک پیمان نامه شروع شده و روز به روز گسترش یافته و این بدان معناست که بنیاد هدفی را دنبال کرده و بدنبال هدف های بعدی خود می باشد. و این مهم به آن بستگی دارد که این اهداف چگونه میسر شوند. ایشان مجموعه را با مجموعه های بزرگی همچون" مایکروسافت و گوگل "مقایسه نمودند که با یک ایده شروع شدند اما الان بجایی رسیدند که در زمینه فعالیت و مدیریت اقتصادی ، جهانیان سر تعظیم در مقابلشان فرود می آورند .وخاطر نشان نمودند انشاء الله به زودی شاهد پیشرفت های چشمگیر این مجموعه باشیم که هم یک مجموعه ولایی است و یک مجموعه ارزش مدار. ایشان در زمینه فعالیت های اجتماعی که برای کودکان صورت می پذیرد اظهار امیدواری نمودند. و خواستار آن شدندکه هر چه بیشتر به مسائل کودکان رسیدگی شود و معتقد بودند که استعداد های زیادی در جوانان مناطق محروم است.در ادامه جهت همکاری برای آشنایی دانش آموزان مستعد با مشاغل مختلف اعلام آمادگی نمودندو این کار را بسیار احسن دانستند. تا این داش آموزان هر چه بهتر با استعداد های خود آشنا شوند و در جهت رشد و نمو آن تلاش کنند. و اعلام آمادگی نمودند که هر چه در توان دارند در این مسیر انجام خواهند داد. در آخر افزودند که این مجموعه هرکاری که انجام میدهد خیر و برکاتش را عام مردم به صورت بی واسطه درک میکنندو این فعالیت ها نشات گرفته از توانایی همگام با تعهد است ، و زمانی این که دو مهم در کنار هم قرار می گیرد یک عملکرد بسیار تحسین برانگیز صورت خواهد گرفت و معتقد بودند که مجموعه حاظر، این توانایی را دارد و ایشان برای مجموعه آرزوی موفقیت کردند. آقای رئیسی نیز در جمع معاونین و مسئولین بنیاد اعلام نمودند: مجموعه وفاق سبز علوی مجموعه ای است که با استفاده از انفاق خیرین، سرمایه گزاری بلند مدتی را ساماندهی میکند این مجموعه" نمونه بارز همدلی و همزبانی" است. عوامل این مجموعه کاملا جهادی و با عشق کارمی کنند و به همین سبب است که این مجموعه توانسته نشان های موفقیت زیادی را کسب کند که IMS (سیتم مدیریت یکپارچه )یکی از آنهاست.و در آخر از حسن نظر آقای رستمی تشکر و برای مجموعه آرزوی موفقیت نمودند. آقای آبگون نیز با شاره به بازدید از بنیاد اعلام نمودند. "اصلا انتظار بنیادی به این عظمت را نداشتم" و این سازمان تشکیل نمی شد مگر با اراده و پشتکار و هدفی که از پانزده سال پیش شروع شده است و ایشان نیز برای مجموعه آرزوی موفقیت نمودند. آقای مهندس رستمی در انتهای جلسه عضویت اعضای جدید را به مجموعه وفاق سبزعلوی کشور تبریک گفتند و از میهمانان تقاضا نمودند که نقطه نظرات خود را در جهت بهبود کار بنیاد در اختیار مجموعه قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا