گام نخست بانک شهر برای همکاری با بنیاد ویژه طرح سفره های علوی

در تاریخ ۹۴/۰۶/۱۴ جلسه ای با حضور خانم دکتر دانشفر عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران بانک شهر و بنا به درخواست آقای دکتر فخیمی رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در محل ساختمان مرکزی بانک برگزار گردید.

در این جلسه که مدیریت بنیاد به همراه معاونین خیریه حضور داشتند خانم دکتر دانشفر با اشاره به مسئولیت اجتماعی نهادها ، سازمانها و بنگاه های اقتصادی اظهار داشتند عمل به مسئولیت اجتماعی از سوی بنگاه های اقتصادی باید یک شاخص برتر باشد که این موضوع خود باعث خوش نامی یک برند است.

گاهی یک بنگاه اقتصادی به اندازه ی هزاران آدم اثر گزار است طی بررسی اندازه گیری شاخص نیکو کاری بین کشور از ۱۳۶ کشور ، کشور ما در رتبه ی ۹۱ قرار دارد و در عمل به مسئولیت اجتماعی شاخص از این نیز بدتر است .

جعفریانی از بانک شهر گفتند:بانک شهربه عنوان یک بنگاه اقتصادی در عمل به مسئولیت اجتماعی خود موضوع حمایت از طرح خیرات نان را در دستور کار خود دارد و می خواهیم با اجرای این طرح این ادعا را داشته باشیم که هیچ گرسنه ای نیست که از نان شب بی بهره باشد.

رستمی مدیر عامل بنیاد نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته در طرح سفره های علوی و پیاده سازی آن در مناطق ۷و۹و۱۰و۱۱ پیشنهاد برگزاری “مسابقه بزرگ وفاق سبز شهر” را مطرح نمودند.

ایشان در ادامه توضیحات خود عنوان نمودند.از طریق چاپ بروشور اطلاع رسانی و ارسال آن به درب منازل همشهریان از طریق پست به عنوان یکی از روش های اطلاع رسانی در دستور کار قرارگیرد.

در پایان مقرر گردید جلسه بعدی در محل مجموعه بنیادبرگزار و پیگیری مصوبات جلسه و راه های همکاری دیگر خیریه ها با بنیاد خیریه وفاق سبز مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا