هستند کسانی که به نان شب هم محتاجند؟

هستند کسانی که به نان شب هم محتاجند؟! شاید در همسایگی ما، در شهر یا دیار ما چنین خانواده ای زندگی می کنند و ما از آن بی خبریم. آمارها نشان می دهد متأسفانه هنوز چنین خانواده هایی که حتی توان خرید چند قرص نان را ندارند اینجا و آنجا وجود دارند.

بر اساس آموزه های دینی یکی از بهترین صدقات، نان دادن به نیازمندان دانسته شده است.

[foogallery id=”8198″]

«بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور»، یکی از خیریه های رسمی و شناخته شده ایران است که به عنوان متولی طرح خیرات نان و ارزاق نیازمندان که یکی از طرح های ۱۰ گانه این بنیاد خیریه می باشد با شعار«همت کنیم هیچ سفره ای بی نان نماند» وظیفه ی رساندن این خیرات را به سفره‌ی نیازمندان برعهده گرفته است.

[foogallery id=”8222″]

این طرح از تیر ماه ۱۳۹۲ رسماً فعالیت خود را در ۴۶۸ نانوایی فعال در شهر تهران و ۲۲۰ نانوایی در ۲۰ استان کشور با هدف ترویج فرهنگ پسندیده خیرات نان و همچنین اطعام نیازمندان آغاز نمود به طوری که بین خانواده های نیازمند شناسایی شده، بن دریافت نان توزیع و این عزیزان با مراجعه به نانوایی های مشخص در طرح، اقدام به تهیه رایگان نان مورد نیاز خانواده خود می نمایند.

[foogallery id=”8216″]

نانوایان مجری طرح می گویند: ما مشتریان زیادی داریم که آبرومند و نیازمندند و با اجرای این طرح دیگر شرمنده اهل خانه نیستند و می توانند با دریافت نان رایگان، خندان از نانوایی خارج شوند.

[foogallery id=”8203″]

 

این روزها که زندگی خانواده‌هایی به خاطر مشکلات فراوان، سخت اما آبرومندانه می‌گذرد، به شکرانه نعمت‌هایی که از آن برخورداریم، می توانیم خانواده‌هایی را در سفره خود شریک کنیم تا کمک‌هایمان هرچند کم و کوچک در تهیه‌ی #نان و  #بسته_ارزاق، باعث دلگرمی این خانواده‌ها ‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا