اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان کهگیلویه و بویراحمد

در تاریخ ۹۷/۱۰/۵ ۱۴ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان کهگیلویه و بویر احمد اهدا گردید. در این مراسم به نوعروسان یک بسته فرهنگی نیز به آنها اهداء شد. این مراسم با حضور آقای رستمی مدیرعامل بنیاد، آقای مبشری مدیر کل کمیته امداد استان و آقای کناری فرماندار فرماندار بویر احمد برگزار گردید.

در ابتدای مراسم آقای رستمی مدیرعامل بنیاد بابیان اینکه این بنیاد در سال ۱۳۸۰ باهدف دستگیری از نیازمندان و محرومان و ایتام تأسیس شد، بیان داشتند: مشارکت در تأمین مسکن نیازمندان، تهیه جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج نوعروسان، درمان نیازمندان و اهداء کتاب به در طرح صدقه و نذر کتاب از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های خیریه وفاق سبز علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

آقای کناری فرماندار بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم اظهار کرد: خدمات نظام اسلامی به مناطق محروم بی‌نظیر است و به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیست. وی با قدردانی از خدمات بنیاد خیریه وفاق سبز علوی به جهت ارائه خدمات در مناطق محروم، افزود: ساخت ۴۰ منزل مسکونی در منطقه تلخسرو و خانه دار شدن ۴۰ سرپرست خانوار از جمله خدمات نظام به شمار می‌رود.

آقای مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد کمک به ازدواج مددجویان تحت حمایت است، گفت: به همین مناسبت و با مشارکت موسسه خیریه وفاق سبز علوی ۱۴ نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد به خانه بخت رفتند. وی اعتبار هزینه شده در زمینه اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت را ۷۰ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: یکی از فعالیت‌های شاخص ‏کمیته امداد به‌منظور ترویج سنت حسنه الهی و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان را، اعطای کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت برای شروع زندگی مشترک است.

 

[foogallery id=”4334″]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا