بازدید آقای دکتر جنیدی “رئیس جمعیت هلال احمر شهر تهران” از بنیاد

بازدید آقای دکتر جنیدی “رئیس جمعیت هلال احمر شهر تهران” از بنیاد | درروزشنبه مورخ ۹۴/۶/۱۴ بنیاد خیریه میزبان آقای جنیدی “رئیس جمعیت هلال احمر شهر تهران” به همراه آقای کرمی “ریاست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر شهر تهران”وخانمها عبدالعلی پور”مدیرآموزش جمعیت هلال احمر شهر تهران” و میلانی”ریاست سازمان داوطلبان منطقه۷تهران” بود. که با حضور میهمانان درسالن جلسات بنیاد خیریه به همراه مدیر عامل ،معاونین و مسئولان بنیاد به بحث و تبادل اطلاعات پرداختند.

درابتدا آقای رستمی ضمن خیر مقدم وخوشآمد گویی به میهمانان گرامی از معاونان تقاضا نمودند تا گزارش مختصرو مفیدی در مورد فعالیتعهای صورت گرفته در حوزه خود را به سمع و نظر آقای جنیدی و همراهانشان برسانند.

معاونین و مسئولین بااشاره به فعالیتهای بنیاد علی الخصوص در حوزه اجتماعی ، فرهنگی و پوشش مددجویان و یاری رساندن به فقرا و…. به ایراد سخن پرداختند.

بعد از گزارش معاونین و مسئولین بنیاد آقای جنیدی اعلام نمودند:”باورود به فضای بنیاد ،فضایی متفاوت از دیگر خیریه ها دیدم و جادارد به جناب آقای رستمی به دلیل داشتن چنین تیم متخصصی تبریک عرض نمایم.

آقای جنیدی خاطر نشان نمودند،اما خواسته مهم ما از بیناد این است که در درجه اول تمام مددجویان وپرسنل را آموزش امداد ومدیریت بحران دهیم.

ایشان عنوان نمودند: ما قانونی داریم آنهم تعامل با خیریه ها ست، و “در تمام زمینه ها آماده تعامل با بنیاد هستیم”.و با تمام توان در جهت رفع فقرو محرومیت جامعه تلاش خواهیم نمود و نهایت کار ما دعای نیازمندان و مددجویان و عاقبت به خیری می باشد ،در صورتیکه آن را درست انجام دهیم.

بعد ازسخنان آقای جنیدی آقای کرمی و خانمها عبدالعلی پور و میلانی”هرکدام ضمن خسته نباشید از زحمات تیم اجرایی بنیاد تقدیر و تشکر نمودند.

در آخر آقای رستمی با تقدیر و تشکر از آقای جنیدی و هیئت همراه و تمامی حضار برای همه آرزوی توفیق انجام کار خیر و رفع فقر و محرومیت زدایی که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری (مدظله)است را از خداوند خوستار شدند.

بازدید آقای دکتر جنیدی "رئیس جمعیت هلال احمر شهر تهران" از بنیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا