برگزاری اردوی جهادی روستای سنجری استان هرمزگان

برگزاری اردوی جهادی روستای سنجری استان هرمزگان

به گزارش اداره روابط عمومی بنیاد، کاروان جهادی وفاق سبز علوی کشور در روستای سنجری، شهرستان میناب استان هرمزگان در مورخه ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ حضور یافت.

یکی از مهترین برنامه های این اردوی جهادی، افتتاح مسجد وفاق سبز علوی در روستای سنجری استان هرمزگان بود که با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی آقای نظام الدین موسوی و نماینده ولی فقیه حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در مورخه ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ افتتاح گردید.

در ادامه  قرارگاه جهادی حسین ابن علی (ع) در روستای سنجری شهرستان میناب استان هرمزگان در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان هرمزگان، آقای سید نظام الدین موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی، آقای تراحی کمیته امداد استان هرمزگان و چندی از مسعولین دیگر افتتاح شد که همچنین حجت الاسلام والمسلمین جهت ساخت این مسجد و خدمات بسیار گسترده در بخش های دیگر از آقای امیرحسین رستمی مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور و کاروان وفاق سبز علوی کشور تقدیر نمودند.

در انتهای این مراسم مسئولین کارگروه های سلامت، خدمات حمایتی و توانمندسازی بنیاد  مجموعه فعالیت و برنامه های خود در این روستا را شرح دادند.

در این اردوی جهادی، کارگروه سلامت در روستای سنجری اقدام به توزیع بالغ بر ۲۰۰ بسته بهداشتی میان روستائیان محترم، معاینه بیماران و ارائه داروی رایگان و معاینه دهان و دندان و ارائه خدمات دندانپزشکی به اهالی محترم روستا نمود.

همچنین در این اردوی جهادی در بخش خدمات حمایتی ۶ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

در ادامه در بخش خدمات حمایتی مشارکت در آزادی ۳ زندانی غیر عمد با همکاری بنیاد و ستاد دیه استان هرمزگان صورت پذیرفت

در این اردوی جهادی انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور و کمیته امداد استان هرمزگان جهت ساخت ده واحد مسکونی و اهدا جهیزیه و اعزام به مشهد مقدس صورت پذیرفت

در انتها ۱۵۰۰ جلد کتاب در قالب طرح نذر و صدقه کتاب باقر العلوم (ع) به اهالی روستای سنجری اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا