اداره روابط عمومی و امور بین الملل

اداره روابط عمومی و امور بین الملل در این بنیاد خیریه به عنوان دریچه ای است که از ورای آن، کلیه‌ی فعالیت ها و برنامه‌های انجام شده به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی، حدفاصل بین خیرین و مسئولین  بنیاد، امور مربوط به پوشش خبری، اطلاع رسانی، تبلیغات و میزان رضایت سنجی مشترکین و حامیان را پیگیری می‌نماید.
امور سایت و فضای مجازی
از وظایف ذاتی روابط عمومی درسازمان‌ها و نهادها موضوع اطلاع‌رسانی است که با توجه به وجود رسانه‌های دیجیتال تمام اخبار در فضای مجازی (آپارات، تلگرام، اینستاگرام و واتساپ ) جهت اطلاع عموم انتشار می‌یابد.همچنین فعالیت هایی همچون پشتیبانی، سئو، امنیت، تبلیغات، افکارسنجی و پاسخ‌گویی به نیازها و تقاضاهای مردم بخش دیگری از کار را تشکیل می‌دهد.
طراحی و گرافیک
در کنار امور سایت و فضای مجازی، طراحی و از این قبیل کارها نیز برعهده روابط عمومی بنیاد گذارده شده است. در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱۰۰ طرح دررابطه با بنر‌های مناسبتی و موضوعی (همایش‌ها، فعالیت‌ها و …) کاتالوگ، پرچم، فصلنامه،پوستر، تراکت، پاسخ نامه، سررسید و … طراحی شده است.
تدوین
هم‌چنین وظیفه دیگری که بر عهده روابط عمومی میباشد، فیلم برداری و مستند سازی از همایش ها و مناسبت های مهم نیز است . که در سال ۱۴۰۱ در رابطه با مستند سازی ۲۲۳۵ فریم عکس و بیش از ۱۵ مستند از ۱۳۰۰ ساعت فیلم برداری تهیه گردیده است.
ساخت ۱۵ مستند از فعالیت ها، همایش ها و اردوهای جهادی بنیاد
تعداد ۲۲۳۵ فریک عکس در سال ۱۴۰۱ گرفته شده
درج ۴۱۰ خبر و پاسخ دهی به بیش از ۸۱۲ پیام در شبکه های اجتماعی
بیش از ۲۱۰۰ مورد طراحی در زمینه های مختلف از جمله پوستر فعالیت ها، معاونت ها و …

مهمترین هدف روابط عمومی بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور اصالت حرکت یک بنیاد خیریه بر پایه حمایتهای مردمی استوار است و جلب افکار عمومی بعنوان پایه اصلی این حرکت است؛ بنابراین متوجه کردن و جذب افکار عمومی مهمترین هدف اداره روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور محسوب می شود.مهمترین هدف اداره روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور محسوب می شود.

سیاست های کلی روابط عمومی بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور

۱- بهبود فعالیت های داخلی روابط عمومی با دید کاهش زمان اجرای فعالیت ها و اثربخش نمودن فرآیندها
۲- تهیه و تدوین برنامه سالانه فعالیت های روابط عمومی.
۳- تصمیم سازی در خصوص سیاست های خبری، تبلیغی و انتشاراتی بنیاد
۴- ارتباط و تعامل با سرویس های خبری و برنامه ریزی
۵-بازدیدهای دوجانبه میان بنیاد و نهادهای خبری
۶- اطلاع رسانی بر اساس اولویت ها

دکمه بازگشت به بالا