بازدید جناب آقای دکتر آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران از بنیاد

درروزسه شنبه مورخ ۹۴/۵/۲۷ بنیاد خیریه میزبان جناب آقای دکتر آبادیان شهردار منطقه ۱۱ به همراه آقایان محمدی انارکی قائم مقام شهردار اسماعیل زاده مدیر روابط عمومی وخانم تنهایی مشاور شهردار درامور بانوان از قسمتهای مختلف بنیاد بازدید به عمل آورده و اقدامات و فعالیتهای خیریه توسط مسئولین بنیاد به اطلاع آقای دکتر و هیئت همراه رسید.

شهردار منطقه ۱۱ بعد از بازدید در سالن جلسات و در حضور مسئولین و معاونین اعلام نمودند.”خدا را شکر می کنم که توفیق همکاری با این بنیاد حاصل شد”.

خیلی خوشحال هستم که دیگر مناطق شهرداری نیز به این طرح وارد شده اند.که یکی از دغدغه های آقای دکتر قالیباف نیز می باشد.این بنیاد خیریه مجموعه ای فاخر و توانمند است و آرزو میکنم از این دست موسسات درکشور رشد کنند.در حوزه نان هدف این نیست که به سمت و سوی دولتی برویم و هدف گذاری برای حضور و اثر گذاری مردم در کارهاست و ما نیز تلاش می کنیم و برای اطلاع رسانی و آشنایی مردم گام بر داریم.

در انتهااز مدیریت و مجموعه وفاق سبز برای خدمات و تلاشهای انجام پذیرفته برای رفع بخشی از مشکلات و معظلات شهری تشکر می نمایم.

مدیرعامل بنیاد ضمن تشکر از حضور آقای دکتر وهیات همراه و اختصاص وقت برای مجموعه واعلام گزارش از اقدامات صورت پذیرفته در حوزه سفره های علوی و فعالیت خیریه تشکر نموده وگفتند طرح سفرههای علوی نباید محدود به ماه مبارک رمضان شودو می بایست درطول سال ادامه داشته باشد.درادامه از ۵ نانوای منتخب که درطرح سفره های علوی در سطح منطقه ۱۱ همکاری خوبی داشته اند با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

شهردار منطقه 11 بعد از بازدید در سالن جلسات و در حضور مسئولین و معاونین اعلام نمودند."خدا را شکر می کنم که توفیق همکاری با این بنیاد حاصل شد".  خیلی خوشحال هستم که دیگر مناطق شهرداری نیز به این طرح وارد شده اند.که یکی از دغدغه های آقای دکتر قالیباف نیز می باشد.این بنیاد خیریه مجموعه ای فاخر و توانمند است و آرزو میکنم از این دست موسسات درکشور رشد کنند.در حوزه نان هدف این نیست که به سمت و سوی دولتی برویم و هدف گذاری برای حضور و اثر گذاری مردم در کارهاست و ما نیز تلاش می کنیم و برای اطلاع رسانی و آشنایی مردم گام بر داریم.  در انتهااز مدیریت و مجموعه وفاق سبز برای خدمات و تلاشهای انجام پذیرفته برای رفع بخشی از مشکلات و معظلات شهری تشکر می نمایم.  مدیرعامل بنیاد ضمن تشکر از حضور آقای دکتر وهیات همراه و اختصاص وقت برای مجموعه واعلام گزارش از اقدامات صورت پذیرفته در حوزه سفره های علوی و فعالیت خیریه تشکر نموده وگفتند طرح سفرههای علوی نباید محدود به ماه مبارک رمضان شودو می بایست درطول سال ادامه داشته باشد.درادامه از 5 نانوای منتخب که درطرح سفره های علوی در سطح منطقه 11 همکاری خوبی داشته اند با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا