بازدید معاونت مشارکت های مردمی کمیته امدادامام خمینی(ره) از بنیاد

درروزدوشنبه مورخ ۹۴/۶/۰۹ بنیاد خیریه میزبان جناب آقای قهرودی معاونت مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) بودند، ایشان بعد از جلسه با مدیرعامل بنیاد که حدوداً ۲ ساعت به طول انجامید. با حضور درسالن جلسات بنیاد خیریه در حضور مدیر عامل ،معاونین و مسئولان بنیاد به ایراد سخن پرداختند.

در ابتدا آقای رستمی مدیر عامل بیناد ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر خاطر نشان کردند، انتخاب تیم جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) را به فال نیک میگیریم وبا تمام توان با کمیته امداد همکاری خواهیم نمود.

بنیاد امسال با ۲۱ برنامه اصلی کارخود را شروع نموده که مهمترین و در صدر آن اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله) در حوزه محرومیت زدایی می باشد و در راستای همین برنامه ها ان شاءالله از ۹۵/۱/۱ بیناد هزینه های (حقوق) کارمندان خود را ازشرکت تعاونی پرداخت خواهد نمود. در ادامه آقای قهرودی :ضمن خسته نباشید اعلام نمودند:

خداوند را سپاس و شکر گذاریم که توفیق خدمت نصیبمان نموده(فرمول قابل توجهی که انسان باید ارائه کند،که به عنوان یک کارنامه قبولی باشد.یعنی خدمت وکمک رسانی به مردم که الحمدالله این توفیق نصیب این جمع شده است.واز خدا بخواهید این توفیق مستمر باشد.

ایشان درخصوص دیدار هیئت امناءو مسئولین کمیته امداد با رهبری معظم له اعلام داشتند: “بنیاد های خیریه را وارد این فضا( اداری) نکنید.و همانطور که مردمی اداره می شوند بگذارید کارهایشان را انجام دهند.

در ادامه اعلام کردند : اگر هم افزایی و وحدت رویه بین کمیته امداد امام خمینی(ره)و خیریه ها در زمینه فقرزدایی بیشتر شود،گلستان دیگری مثل گلستانی که مردم درانقلاب اسلامی خلق کردند به وجود خواهد آمد که صلابت و اقتدار نظام راهرچه بیشتر به جهانیان نشان خواهد داد.

درپایان این جلسه مدیرعامل بنیاد با تشکر از آقای قهرودی برای ایشان و مجموعه بزرگ کمیته امداد امام خمینی(ره) آرزوی توفیق و سربلندی نمودند.

بازدید معاونت مشارکت های مردمی کمیته امدادامام خمینی(ره) از بنیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا