کلنگ‌زنی نخستین مدرسه اهدایی بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور به محرومین استان کهگیلویه و بویراحمد

کلنگ‌زنی نخستین مدرسه اهدایی بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور به محرومین استان کهگیلویه و بویراحمد
در روز چهارشنبه ششم خرداد ماه با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، جناب آقای پژمان نیک‌اقبالی معاون استاندار و جناب آقای رستمی مدیرعامل بنیاد و جمعی دیگر از مسئولان بنیاد و مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ نخستین مدرسه اهدایی بنیاد وفاق سبز علوی به دانش‌آموزان محروم استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شرف‌آباد یاسوج به زمین زده شد.

در این آیین جهان مهرابی مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از این اقدام بنیاد خیریه وفاق سبز علوی اظهار کرد: کلنگ این مدرسه در یکی از نقاط محروم شهر یاسوج به زمین زده شد.

وی گفت: این مدرسه که توسط بنیاد خیریه وفاق سبز علوی ساخته می‌شود زیربنای ۵۲۰ متر‌مربعی دارد که زمین آن ۲۰۰۰ متر‌مربع است.

همچنین آقای رستمی مدیر عامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور اظهار داشتند : بعد از گذشت هفت ماه بررسی موضوع آموزشی استان به این نقطه رسیدیم تا مدرسه ای در استان احداث کنیم و امروز توفیق این را داریم که کلنگ آن توسط حضرت آیت الله ملک حسینی زده شود .

ایشان با تشکر از آقای خادمی استاندار محترم ، معاون عمران استان ، مدیر کل نوساری آمورش وپرورش و مردم محترم استان افزودند: ان شا الله بتوانیم بر اساس رهنمود های حضرت آقا ،  آبادی این استان را داشته باشیم که در این امر نیاز به وحدت مسئولین استانی و همکاری خود مردم استان وجود دارد . 

آقای رستمی بیان کرد : اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح ۵۲۰ میلیون تومان میباشد و ان شاالله بتوانیم ظرف مدت ۱۵ ماه این مدرسه را احداث کنیم .

در ادامه این آیین نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: تا هنگامی که ظلم و جور در جهان وجود دارد امام عصر(عج) ظهور نخواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: امروزه دروغ، نفاق و ظلم جهان را پر کرده است و ظالمان جور و ظلم خود را توجیه می‌کنند.

آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: تحولی صورت نمی‌گیرد و وضعیت تغییر نخواهد کرد مگر اینکه اندیشه، تفکر، کلاس، درس و علم ترویج پیدا کند.

وی برقراری عدالت را منوط به گسترش درس، حوزه، مکتب و دانشگاه دانست و گفت: به همین دلیل است که کار خیرین مدرسه‌ساز نمود پیدا می‌کند.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه با قدردانی از اقدامات بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم این اولین مدرسه از تعداد ۱۲ مدرسه‌ای باشد که بنیاد در استان خواهد ساخت.

ملک‌حسینی از مسئولان خواست تا در روند ساخت مدرسه، بنیاد را یاری کرده و بروکراسی‌های اداری را از جلوی روی بنیاد برای خدمت در استان بردارند تا در کمتر از ۱۵ ماه مقرر این مدرسه ساخته و در اختیار مردم منطقه و فرزندان آن‌ها قرار گیرد.

در پایان این آیین توسط آیت الله ملک حسینی و جناب آقای رستمی انجام شد . 

کلنگ‌زنی نخستین مدرسه اهدایی بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور به محرومین استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا