اهدا ۳۰۰۰ جلد کتاب به مناسبت هفته کتابخوانی

اهدا ۳۰۰۰ جلد کتاب به مناسبت هفته کتابخوانی

به گزارش روابط عمومی خیریه وفاق سبز علوی کشور، به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی ۳۰۰۰ جلد کتاب به نهاد کتابخانه های استان کهگیلویه و بویر احمد در قالب طرح نذر وصدقه کتاب باقرالعلوم (ع) با همکاری سازمان اسناد کتابخانه ملی و به همت خیرین بنیاد و  کشور  ارسال گردید.

اهدا 3000 جلد کتاب به مناسبت هفته کتابخوانی (2)

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویر احمد در مراسم اهدای این کتاب ها، گفت: یکی از برنامه های فرهنگی هفته کتاب استان اجرای طرح اهدای کتاب با شعار “اهدای کتاب اهدای دانایی” که از ۲۲ آبان تا ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت که ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تقویت مجموعه‌سازی کتابخانه‌های عمومی، ایجاد حس همبستگی در میان مردم و ایجاد تعلق در تامین منابع کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ اهدای کتاب و کتابخوانی و اشاعه سنت حسنه اهدای کتاب از مهمترین اهداف اجرای این طرح می باشد.

وی ادامه داد: با رایزنی، پیگیری که با بنیاد خیریه وفاق سبز علوی داشتیم، تعداد ۳۰۰۰ نسخه کتاب  در رده های مختلف  آموزشی و کمک آموزشی، دین و مذهب، علوم، ادبیات و… توسط این بنیاد به کتابخانه های عمومی استان اهدا و شد که به واحد مرکز مبادله استان تحویل داده شده است.

اهدا 3000 جلد کتاب به مناسبت هفته کتابخوانی (1)

در پایان یاسر رحیمیان ضمن تقدیر از امیر حسین رستمی، مدیرعامل بنیاد خیریه  وفاق سبز علوی کشور، گفت: این بنیاد همیشه یار و همراه کتابخانه های عمومی استان بوده و در چند سال اخیر کتاب های زیادی به کتابخانه های عمومی استان در قالب نذر، اهدا کرده است.
لازم به ذکر است، کتابخانه های عمومی استان نیز این کتب را  در قفسه های کتابخانه ها در اختیار مخاطبان و اعضا قرار داده و البته بخش زیادی از کتاب ها را در روستاهای فاقد کتابخانه و مدارس و مساجد توزیع کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا