کدام خیریه وام می دهد؟

این روزها موسسات خیریه در کنار فعالیت های گسترده خود چون کمک به مستضعفین، کمک به ایتام، کمک به زوجین در شرف ازدواج و… با ایجاد صندوق قرض الحسنه اقدام به وام دهی و طرح های مختلف می نمایند، حال در این مطلب قصد داریم اقدام به معرفی موسسات خیریه ای در تهران  نماییم که به افراد دارای واجد شرایط وام می دهند.

درخواست وام از موسسه خیریه ( کدام خیریه وام می دهد؟ )
۱- صندوق قرض الحسنه وفاق سبز :

صندوق قرض الحسنه وفاق سبز با هدف محرومیت زدایی و فعالیت فرهنگی در مرداد ماه ۱۳۸۰ به شماره ۱۳۱۱۵ به ثبت رسید که به تصمیم اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق قرض الحسنه از مرداد تا مهرماه سال مذکور اقدام به جمع آوری کمک های خیرین نمود.

از مجموعه اقدامات و وام های پرداختی صندوق قرض الحسنه وفاق سبز  میتوان به اعطای ۷۶۰۰ فقره وام ( معیشتی، درمانی و ازدواج) به ارزش هشت میلیارد و صد میلیون تومان نیز اشاره نمود.

تهسیلات صندوق قرض الحسنه وفاق سبز در ۴ دسته وام کارآفرینی، ازدواج، درمان، معیشتی طبقه بندی شده است.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص وام کارآفرینی با شماره های ۸۸۸۶۷۹۲۰-۸۸۸۲۰۹۴۱ معاونت توانمند سازی  و  اطلاع در مورد سایر وام ها با شماره ۸۸۸۲۴۵۴۹  تماس حاصل فرمایند.

متقاضیان می توانند از طریق سایت صندوق و با توجه به نوع وام خود، فرم مربوطه را انتخاب و تکمیل نمایند.

نکات:

 به هر یک از زوجین متقاضی وام ازدواج مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تسهیلات  پرداخت می گردد که می بایست هر یک از زوجین به صورت مجزا در بخش فرم ازدواج ثبت نام نمایند.

متقاضیان محترم وام توجه داشته باشند که فقط  از طریق سایت درخواست خود را ثبت نمایند.

آدرس: طالقانی بهار شمالی بالاتر از بیمارستان امام سجاد(ع)کوچه کوثر پلاک۳ طبقه دوم

تلفن ثابت: ۸۸۸۲۴۵۴۹ -۰۲۱

  
  

 کسب اطلاعات بیشتر 

.

۲- صندوق قرض الحسنه امید محبان نورا:

صندوق قرض الحسنه نورا یک واحد مالی وابسته به صنف آهن فروشان تهران است که در بهمن ماه ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز نمود. این فعالیت به منظور انجام خدمات عام المنفعه (کمک به تامین نیازها و بهبود زندگی افراد نیازمند، بهبود درد و رنج بیماران، رها نمودن نیازمندان از چنگال ربا خواران و کمک به مرمت و یا ساخت منازل …) با اعطای وام های بدون سود و بهره (قرض الحسنه اسلامی) که از طریق جذب و دریافت وجوه خیرین و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که به صورت قرض الحسنه در اختیار صندوق قرار خواهند داد، صورت می پذیرد.
قرض الحسنه نورا با تجربه ۲۲ ساله خود در اعطای وام بدون سود و بهره و تلاش برای به روز کردن سیستم پرداخت وام، از طریق تخصصی کردن بخش ها و انجام فعالیت ها در ۵ واحد تخصصی (امور مالی، معوقات، امور وام، روابط عمومی و تبلیغات، استراتژیک و پژوهش) با فعالیت تعدادی از همکاران (۷ نفر به صورت دائمی و تقریباً  ۲۰  نفر به صورت پاره وقت و افتخاری) در حال خدمت رسانی به عموم هم وطنان گرامی است.
 
 
تلفن ثابت: ۶۶۶۷۵۰۲۷-۰۲۱ –۶۶۶۷۵۰۲۸-۰۲۱

ایمیل: info@noora-gh.ir

کسب اطلاعات بیشتر

.

۳- صندوق قرض الحسنه صدرا: 

صندوق قرض الحسنه صدرا در تاریخ شانزدهم تیرماه ۱۳۸۹ به شماره ثبت ۲۵۸۸۷، تحت عنوان موسسه غیرتجاری، با هدف ارائه سنت شریف قرض الحسنه، در تهران تاسیس شد و برای نخستین بار در هجدهم دی ماه همان سال، موفق به دریافت مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران  گردید.
صندوق قرض الحسنه صدرا، می کوشد با همراهی اشخاص حقیقی و حقوقی که خلق روزهایی بهتر برای زندگی هم میهنانشان را ره توشه حیات اخروی خود می دانند، با طراحی و عرضه متنوع ترین ابزارهای نوین مالی، پاک ترین خدمات پولی را مبتنی بر تعالیم و عقود اسلامی به مشتریان خود ارائه می نماید.

صندوق قرض الحسنه صدرا، اقدام ارائه شش نوع تسهیلات قرض الحسنه می نماید:

تسهیلات کارآفرینی، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه تهیه جهیزیه، کمک هزینه درمان بیماری ها، تسهیلات ساخت، تامین و تعمیرات مسکن، کمک هزینه تحصیل.

بر اساس ماده ۵ اساسنامه صندوق های تک شعبه ای، صندوق صدرا با اخذ کمک ها و هدایای نقدی و غیرنقدی از دولت، اشخاص حقیقی و یا حقوقی قادر به اعطای تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان می باشد.

آدرس :تهران، خیابان شــریعتی، بالاتر از کلاهــدوز، جنب پل صدر، پلاک ۱۶۸۷، ساختمان پست، طبقه همکف

تلفن ثابت۱:  ۲۲۶۳۰۷۱۳-۰۲۱

تلفن ثابت۲:  ۸۸۹۱۰۴۴۸-۰۲۱

تلفن همراه:  ۸۸۹۱۰۴۴-۰۹۰۲

 کسب اطلاعات بیشتر

.

۴- صندوق قرض‌الحسنه الزهرا(س)

در صندوق قرض الحسنه الزهرا (س)، نظام‌مند و بدون منت و اذیت، به متقاضیان واجد شرایط، وام قرض‌الحسنه با سود صفر درصد می‌دهد. منابع صندوق را مردم خیر تأمین می‌کنند. وام‌گیرندگان هم در مقابل این همه معرفت و شرافت در سررسید اقساط، آن را به‌موقع می‌پردازند.

وام‌های صندوق قرض‌الحسنه الزهرا شاید مبلغش کم باشد و از ۲ میلیون تا نهایت ۴ میلیون تومان برسد؛ اما همین مبلغ توانسته گره مشکلات خیلی‌ها را باز کند.

آدرس: میدان منیریه -خیابان شهید معیری نرسیده به چهارراه لشگر پلاک ۱۴۷

تلفن ثابت: ۶۶۴۸۷۲۴۵-۰۲۱

کسب اطلاعات بیشتر

.
۵-  مؤسسه خیریه ایزدیار

یکی دیگر از خدمات مؤسسه خیریه ایزدیار به نیازمندان سطح شهر، از طریق اعطای وام قرض الحسنه می باشد. قشر هدف در این طرح، عموما دانشجویان بی بضاعت، زوجهای جوان، بدهکاران و خانواده های کم درآمد است و اولویت با مددجویان و افراد و خانوداده های تحت پوشش مؤسسه است. البته افراد دیگر نیز گاها با احراز شرایط از این کمکها برخوردار شده و نیازهای ایشان به صورت وام کاملا قرض الحسنه مرتفع گشته است.

قرض الحسنه بعنوان یکی از پرکاردترین عقود اسلامی همواره  مطرح بوده و در جهت کاهش فقر و کمک به رفع نیازهای ضروری محرومین جامعه همواره راهگشا بوده است.

با اقتباس از اصول اســــــلامی،موسسه خیریه ایزدیار، خدمات اعطای وام را بدون هیچ گونه سود و کارمزد  بــه متقاضیان اعطا می نماید و تلاش می کند با فراهم آوردن زمینه اشتغال و بازتوانی مددجویان و… قدم های موثری را در امر کمک رسانی به مراجعه کنندگان خود فراهم آورد.

آدرس خیریه ایزدیار تهران: خیابان ولیعصر، بعد از دستگردی غربی ( ظفر ) ، برج کیان، طبقه ۱۵

تلفن ثابت: ۷۵۹۸۱۱۷۵-۰۲۱

 ایمیل: izadyar@mazyar.org

کسب اطلاعات بیشتر

.

۶- صندوق پس انداز و قرض الحسنه سادات

مؤسسان صندوق پس انداز و قرض الحسنه سادات صرفا برای خدا و احیای سنت الهی و نبوی قرض الحسنه مشغول بکار می باشند.

چون، سادات اولاد پیغمبر هستند و نمی توانند صدقه بگیرند، صندوق قرض الحسنه سادات نیاز آنها را از طریق پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد برطرف می نماید.

لازم بذکر است در صورتیکه روزی صندوق منحل گردد هیچ یک از اعضا هیئت مدیره از منابع منقول و غیر منقول این صندوق بهره ای نمی برند و تحت نظارت کمیته ای مرکب از نماینده ولی فقیه در اوقاف و نمایندگان وزارت کشور و وزارت امور اقتصاد و دارائی، به یکی از مراکز مشابه یا به سازمان اوقاف واگذار خواهد شد.

آدرس: میدان امام حسین(ع) خ ۱۷ شهریور نرسیده به م شهدا خ کفائی امانی(زرین نعل) خ سادات پ ۶۲

تلفن گویا: ۷۷۶۵۴۱۳۱-۰۲۱

تلفن ثابت: ۷۷۶۵۴۱۳۳-۰۲۱

ایمیل: sadatbank@Gmail.com

.
۷-  صندوق قرض الحسنه عترت فاطمی 

صندوق ها

صندوق قرض الحسنه عترت فاطمی از بدو تأسیس به عنوان یکی از واحدهای زیرمجموعه مؤسسه از همان روز افتتاح مؤسسه شروع به کار نمود و به همت هیأت مدیره و خیرین محترم قبل از افتتاح حساب پس انداز توسط مشترکین از محل اعتبارات مؤسسه شروع به پرداخت وام نمود.

با توجه به همزمانی افتتاح صندوق قرض الحسنه با روز پرستار طی فراخوان از بیمارستانهای تهران استارت کار با پرداخت ۱۰۰ وام به پرستاران سادات، بیمارستانهای تهران انجام شد.

صندوق قرض الحسنه برای کمک به ایمن سازی خانواده های سادات از طریق پرداخت وام با افتتاح حساب، در سرفصلهای زیر اقدام نموده است:

حسابهای قرض الحسنه عادی، حسابهای باقیات و صالحات، حساب کمکهای مردمی.

آدرس پستی: تهران ، میدان نوبنیاد ، خیابان شهید لنگری ، ابتدای خیابان صنایع پلاک ۴۳

ایمیل: info@etrat-fatemi.com

کسب اطلاعات بیشتر
 
.
۸-  موسسه خیریه فدک حضرت زهرا(س)
صندوق ها
 
.
صندوق خیریه این مؤسسه زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کند و بزودی قرار است فعالیت‌های خیریه این مرکز زیر مجموعه پلیس امنیت انجام شود. صندوق قرض‌الحسنه‌ ای در بازار تهران و صندوق دیگری هم در شهرستان فیروزکوه زیرمجموعه موسسه فعالیت می‌کنند.» مدیرعامل موسسه خیریه فدک حضرت زهرا(س)  که سال ۱۳۶۴ با خرید ۲ مغازه در بازار تهران و تبدیل و وقف آن به مؤسسه خیریه حضرت زهرا (س) ‌بانی فعالیت‌های خیرخواهانه در منطقه شده است می‌گوید: «سند این ساختمان در خیابان شهید مصطفی خمینی(ره) به نام خیریه حضرت زهرا (س) است و ما خادمان این مؤسسه خیریه هستیم.» وی از فعالیت داوطلبانه خیّران در این مؤسسه می‌گوید: « بیش از ۵۰نفر به‌صورت افتخاری با ما همکاری دارند و به امور این مؤسسه و تشویق خیّران و بازاریان برای کمک به نیازمندان، تحقیق از خانواده‌های کم‌ بضاعت و… می‌پردازند.»
یکی از خدمات موسسه خیریه فدک حضرت زهرا(س) دادن وام های بدون بهره می باشد.
ادرس: خیابان شهید مصطفی خمینی نرسیده به چهارراه سیروس جنب سرای ابریشم کوچه ابوالفضل منصور پلاک ۲۸۷.
تلفن ثابت: ۳۳۵۱۹۲۲۴-۰۲۱
.
 
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)- شجره طیبه
 
اگر این صندوق های قرض الحسنه نباشند بدانید که این نیازهای مردم را به هیچ وجه شما و ما قادر به انجامش نیستیم این نهاد ( صندوق های قرض الحسنه) که اسلامی است و نهاد مفیدی است برای مردم بماند، کارخودش را بکند و به مردم خیرخودش را برساند یک شجره طیبه ای است بحمدالله رشد هم کرده، خوب شده نه دیگران کار شکنی کنند و نه اسباب زحمت درست کنند.
 
 
آیا شما صندوق قرض الحسنه و یا موسسه خیریه دیگری را میشناسید که وام میدهد؟ در بخش نظرات باما به اشتراک بگزارید.

 

۸۶ دیدگاههای این مطلب

  1. سلام من یه ساله نامزدم اهل استان کرج شهرستان نظراباد سایه پدر بالا سرم نیست فوت شده مادرم عضو کمیته امداده خیلی سخت میگیرن تا به من وام چهار پنج تومن بدن چون من ضامنی ندارم وام ازدواجم که الان بانک یه ماه پیش زنگ زده ضامن بیار ندارم که ببرم قید وامو زدم نمیدونم چجوری برم سر خونه زندگیم شغلمم کارگر ساختمانی هستم ایا موسسه شما میتونه در ضمینه وام کمکم کنه یا شرایط داره واسه وام ازدواج ضامن معرفی کنه به شرف و ابروم قسم نمیزارم حتی یه ساعت قسطم عقب بیوفته ممنون لطفا بهم زنگ بزنید بگید چیکار کنم که زندگی یه زوج خراب و تلخ نشه ممنون از لطفتون اینم شمارم ۰۹۳۸۳۵****۴من رضا هستم مرسی منتظر تماستون هستم خدانگهدار

  2. من نه گدا هستم نه گلاه بردار نه معتاد فقط زندگی فشار اورده مجبور شدم به خاطر زن بچه این درخواست کمک رو بدمبا عرض سلام من از کسی پول نمیخوام. قیمتها رفته بالا باپولی که من دارم دیگه خانه نیست کللا پنج ملیون پول رهن دارم وپانصد پنجاه کرایه خانه میدم کار کم شده دو شیفت کار میکنم. وقت خانه تمام شده با این پولی که دارم خانه پیدا نکردم. میخوام وام بگیرم ولی ضامن میخوان. یا فیش حقوقی. نتونستم جور کنم .مجبور شدم از فضای مجازی از کسی که میتونن کمک کن درخواست کمک کنم بازم میگم من گدا نیستم فقط کسی میخوام که کمک کنه تا وام بگیرم. کسای که اینو میخونین بد برداشت نکنین من فقط کمک میخوام تا بتونم یک سر پناه برای خودم اجاره کنم من گدا نیستم دارم کار میکنم. خیلها مثل من هستن میدونم خدا بهشون صبر وقدرت بده تا بتونن زندگی که میخوان رو درست کنن هر مدرکی هم بخواین که در توانم باشه گرو میزارم..الان تا اول سال بعد گلا بیست هزار تومان دارم .هر چی درمیارم کرایه خانه پول شارژ اب برق کاز نمیدونم چیکار بخدا مجبور شدم این حرفهارو بنویسمشاید کسی باورش نشه ولی من بالای یک سال نتونستم گوشت بخرم. قیمتها نجومی بالا رفته از فکر خیال شبا خوابم نمیبره غم سال بعد من گرفته .که چیکار کنم بااین حقوق کم وقیمتهای نجومی. میدونم خیلها الان وضعشون همینه. تور ابه کسی که قبول دارید راهنمای کنید تا شرمنده دخترم نشم.نمیدونم از کی واز کدام ارگان کمک بگیرم
    ۰۹۱۰۹۳****۳

  3. باعرض سلام. وخسته نباشید. نیازهای زندگیم باعث شده که شرم وحیا را بزارم کنارم ودرخواست کمک کنم .اینجانب (مهدی انوری سعدی)به شماره شناسنامه (۱۰۱۸)صادره از (تبریز )با کد ملی(۱۳۸۰۳۳۳۵۴۷)ساکن کمالشهر کرج وبا شغل کابینت سازی (متولد ۱۳۶۱) نیازمند کمک مالی هستم با بالا رفتن قیمت اجناس و کرایه خانه با حقوق (یک ملییون پانصدهزار تومان)هم چی از توان من خارج شده متاهل هستم ویک دختر ۸ساله دارم. مستجر هستم پنج ملیون پول پیش دادم وبا کرایه هفتصد هرزارتومان .الان وقت قرارداد خانه تمام دار ه تمام میشه با این پولی که من دارم خانه ای پیدا نکردم یعنی چند روزه دیگر باید اگه خانه پیدا نکنم اوره کوچه وخیابان میشم .به خاطر این مسله به فکر وام گفتن افتادم هر بانکی مراجعه کردم. دوتا ضامن ویا جواز کسی میخوان یا باید پولی در سپرده بخوابانیم تا بتونم بیست ملیون وام بردارم .ازشما خیرین عزیز یا مسولین کرامی درخواست کمک دارم که کمک کنید تا بتونم وام بردارم ضامن ندارم ولی میتونم سفته یا چگ در گرو بانگ یا خیرین عزیز بزارم تا از دربدری واز شرمنده شدن جلوی دخترم یا همسرم نجات پیدا کنم .هر مدرکی هم بخواین دریغ نمیکنم تا انجای که در توانم باشه .شاید باورتان نشه تو خورد وخوراک زندگی برای خانواده کم اوردم. میترسم دخترم از کمبود ویتامین بدن مریض شه. تا انجای که درتوانم هست تلاش میکنم تا به مشکلات زندگیم غلبه کنم اما این مشکلات قویتر از انی هست که بتونم غلبه کنم بهش ..گذشته از مشکلات میتونم تا یک ملیون قصد بدم. الان درخواست یاری دارم کمکم کنید.۰۹۱۰۹*****۳ کرایه خانه ام یاک عقب افتاده پول گاز وبرق چند ماهه نتونستم بدم

  4. باعرض سلام. وخسته نباشید. نیازهای زندگیم باعث شده که شرم وحیا را بزارم کنارم ودرخواست کمک کنم .اینجانب (مهدی انوری سعدی)به شماره شناسنامه (۱۰۱۸)صادره از (تبریز )با کد ملی(۱۳۸۰۳۳۳۵۴۷)ساکن کمالشهر کرج وبا شغل کابینت سازی (متولد ۱۳۶۱) نیازمند کمک مالی هستم با بالا رفتن قیمت اجناس و کرایه خانه با حقوق (یک ملییون پانصدهزار تومان)هم چی از توان من خارج شده متاهل هستم ویک دختر ۸ساله دارم. مستجر هستم پنج ملیون پول پیش دادم وبا کرایه هفتصد هرزارتومان .الان وقت قرارداد خانه تمام دار ه تمام میشه با این پولی که من دارم خانه ای پیدا نکردم یعنی چند روزه دیگر باید اگه خانه پیدا نکنم اوره کوچه وخیابان میشم .به خاطر این مسله به فکر وام گفتن افتادم هر بانکی مراجعه کردم. دوتا ضامن ویا جواز کسی میخوان یا باید پولی در سپرده بخوابانیم تا بتونم بیست ملیون وام بردارم .ازشما خیرین عزیز یا مسولین کرامی درخواست کمک دارم که کمک کنید تا بتونم وام بردارم ضامن ندارم ولی میتونم سفته یا چگ در گرو بانگ یا خیرین عزیز بزارم تا از دربدری واز شرمنده شدن جلوی دخترم یا همسرم نجات پیدا کنم .هر مدرکی هم بخواین دریغ نمیکنم تا انجای که در توانم باشه .شاید باورتان نشه تو خورد وخوراک زندگی برای خانواده کم اوردم. میترسم دخترم از کمبود ویتامین بدن مریض شه. تا انجای که درتوانم هست تلاش میکنم تا به مشکلات زندگیم غلبه کنم اما این مشکلات قویتر از انی هست که بتونم غلبه کنم بهش ..گذشته از مشکلات میتونم تا یک ملیون قصد بدم. الان درخواست یاری دارم کمکم کنید.۰۹۱۰۹۳**۳۳ کرایه خانه ام یاک عقب افتاده پول گاز وبرق چند ماهه نتونستم بدم این مریضی هم تمام زندگیم. رو بهم ریخته تورا بخدا کمک کنید.این شماره کارتم۵۸۹۲۱۰*******۱۰ بانک سپه خدایا تواین روزهای عید کسی رو شرمنده زن وبچه نکن

  5. سلام عزیز خدا خیرتون بده اگ ب کسی کمک میکنید
    من دو ساله ازدواج کردم از کار بیکار شدم خدا شاهده موندم تو خرج خانواده اگ میشه کمکم کنید اگ میشه

  6. درود خدای مهربان بر انسان های خیری که به فکرکمک به انسان های گرفتار هستند .من یک کارگر ساده ام و مشکل روماتیسم حاد دارم وبا کلی زحمت ۶۰میلیون جمع کردم وبرای خرید یک خانه در مسکن مهر احتیاج به وام ۱۰۰میلیونی دارم.بخدا سفته هم میدم و هر ماه هم قسط میدم، خدا وند به شما روزی دهد

  7. سلام من یه جوان سی سه ساله هستم بیست میلیون پول سودی گرفتم واسه بیماری زنم معلجش کردم الان ندارم پول پس بدم میخان ببرنم زندان هشت ماه بی کارم زن بچه دارم مستجرم ماه هشتصدهزاراجاره خونه میدم نان خالی نداریم بخوریم یک ماه کلیم گذاشتم بفروشم کسی نمیخر ه ازتون خواهش میکنم کمکم کنیدوام بهم بدین سفته میدم ماه به ماه پرداخت میکنم خواهش میکنم به خداقسم هرشب بچم ازگسنگی خوابش نمیبره روزی هزاربارارزوی مرگ میکنم ۰۹۳۶۴****۸۸ شماره تماس ۶۰۳۷*********۴۶۷۶حسین فعله گری امیدوذم ناامیدم نکنیدخداخی تون بده

  8. سلام یه مرغداری کوچیک راه انداختم نیاز به وام دارم منتها ظامنهای بانکی ندارم اگر مقدور هست با هر شرایطی که شما بفرمایید مبلغی را بصورت اقساط یا چند ماهه دریافت کنم هم من از این وضعیت خارج میشم و در یک سال اینده چند نفر از این کار امرار معاش خواهند کرد
    البته امید ندارم پیام جنبه دلخوشی برام داره واقعآ خیلی بده بخاطر رحمت خدا منتظر بنده خدا بودن.

    1. با سلام، اگر ساکن تهران هستید در اولین فرصت با شماره ۸۸۴۹۵۱۹۹ آقای شکوری معاونت توانمندسازی تماس حاصل فرمایید.

  9. باعرض سلام وادب.باسپاس فراوان از همکاری تمامی خیرین کشور وهمچنین شما.من ۱۱ساله بادخترم تنهازندگی میکنم.متارکه کردم و پدرش تواین ۱۱ سال حتی یکبار به دیدار فرزندش هم نیامد.حامی هم نداره دخترم.نمیدونم چرا به دخترم حامی تعلق نگرف تواین چندسال.اما الن برای کسب کار تولییدی نیاز به وام دارم لطفا راهنمایی ام بفرمایید .

    1. با سلام، اگر ساکن تهران هستید در اولین فرصت با شماره ۸۸۴۹۵۱۹۹ آقای شکوری معاونت توانمندسازی تماس حاصل فرمایید.

    1. با سلام، اگر ساکن تهران هستید در اولین فرصت با شماره ۸۸۴۹۵۱۹۹ آقای شکوری معاونت توانمندسازی تماس حاصل فرمایید.

  10. سلام من جونی ۲۲ ساله هستم نیاز به کمک دارم یک ساله ازدواج کردم ولی خونه ندارم ماشین ندارم هیچی ندارم از خیر های بزرگ درخواست کمک دارم ممکنه زندگیم خراب شه طلاق بگیرم

  11. سلام عزیزان دلم خسته نباشید من یک جوان ۴۰ ساله هستم که به خاطر فقر مالی نتونستم تا حالا ازدواج کنم..دیگه شک خودمو از ازدواج زدم…نه شغل درست حسابی دارم نه درآمد درست و حسابی ولی خیلی دوست داشتم ازدواج کنم ولی خوب نشد..هیچ کس نیست دست منو بگیره..چرا هیچ کی به فکر جوونهای کشورم نیست..

  12. سلام جوانی ٣۵ ساله هستم با حدود ١٣ سال سابقه کار و بیمه از اردیبهشت سال ٩٨ در شرکتی تقریبا دولتی مشغول به کار شدم تا اخر همین اردیبهشت ٩٩ قسمت پشتیبانی شرکت در پروژه ساختمانی پلیس فتا از پارسال سنوات و از امسال حقوق فروردین و اردیبهشت طلب کارم از طرفی هم چون کارفرما یعنی سازمان مجری نیروی انتظامی به تعهدات خودش عمل نکرد از اول خرداد کار کلا تعطیل شد و من هم بیکار هرچی هم پیگیر مطالبات میشم جوابی نمیگیرم از طرفی تیر ماه ٩٧ پدرم به رحمت خدا رفت و از اون موقع هم کمی کمک خرج مادر بودم هم امورات خودم میگذروندم نه گدا هستم نه محتاج ملکی هم پدرم به ارث گذاشته برامون در منطقه کوهستانی دربند تجریش که برای فروش گذاشتیم که این ملک هم قسمتیشو دولت محترم دست گذاشته روش ما هم شکایت کردیم ولی فعلا صدامون به جایی نرسیده چون رابطه نداریم الانم لنگ ۶ میلیون تومان پولم تو تجریش که به هرکی سلام میکنی فکر میکنه میخام جیبشو بزنم بخدای احد و واحد اگه دیابتی نبودم کلیه میفروختم اگر کسی هست کمک کنه با سفته و کلیه مدارک شناسایی جبران محبتشو تا عمر دارم میکنم ٠٩٩٠۵٢****۶/٠٢١٢*****٧١۵۵

  13. سلام وقت بخیر
    مبلغی دوساله دستی گرفته بودم نتونستم تو این مدت وام ردیف کنم ضامن نداشتم تورو خدا من رو از این بدهی نجات بدید مبلغ۲۷۰میلیون تومان وام نیاز دارم سرماه اقساطم رو واریز میکنم دکترا دارم تا ۱۰ام این ماه تسویه نکنم روش ۱۰ درصد میاد و سفته رو میبره میزاره اجرا به حق آبروی فاطمه زهرا برام یه وام درس کنید یه عمر دعاگوی خواهم بود

  14. سلام، ببخشید من برای شروع کارم وام ۱۰ میلیونی میخوام، تازه ازدواج کردم و کمکم کنید کارم رو شروع کنم، ممنون میشم، الهی به امید خودت.

    1. سلام به شما دوست عزیز، اگر ساکن تهران هستید و دنبال وام اشتغال زایی هستید به آدرس بنیاد و معاونت توانمندسازی آقای شکوری مراجعه کنید.

      1. سلام و وقت بخیر چنانچه ساکن تهران هستید و درخواست وام را دارید، در اولین فرصت با شماره ۸۸۴۹۵۱۹۹ آقای شکوری معاونت توانمندسازی تماس حاصل فرمایید.

  15. باسلام من ۲میلیون تومان وام احتیاج دارم وساکن تهران نیستم ساکن شمال هستم برای وام باید چه کارکنم

    1. سلام به شما وام های این بنیاد خیریه تنها به افراد ساکن در تهران تعلق می گیره و در این خصوص قادر به راهنمایی شما نیستم.

  16. سلام من ی مدد جو هستم ک مدد جوی زندان قوچان هم هستم ب دلیل شرایط خیلی سخت و دشوار اقتصادی مجبور ب خودکشی شدم ک چند روزی کما بودم و مدارک و سی دی درمانم موجود هست و اینکه هزینه درمان و شستشوی معدمو خیریه بهم کمک کردن الان تقاضا دارم ک برای شکستگی پام و زخم و عفونت هاش باید ب دکتر مراجعه کنم ک هزینه درمان رو ندارم زن و بچه یک ساله دارم همه شواهد موجود دارم ک واقعا نیاز مالی و مشکل روحی دارم خواهشمندم یکی بهم تا مبلغ دویست تومن کمک کنه تا بتونم از یارانه و معیشتی هزینه رو تقبل کنم.یا جایی رو معرفی کنید برم اونجا درمانم کنن تا پامو گچ بگیرن بتونم زودتر خوب بشم و بتونم راه برم الان با مچ پای شکسته چشم انتظار اینم ک ی پولی دستم بیاد برم زود تر پام و گچ بگیرم شماره تماسم میذارم کسی بود لطفا معرفی کنید واقعا دارم درد میکشم

  17. سلام و عرض ادب من تا یک ماه دیگه عروسیمه ولی یکسری از وسایل جهیزیه رو که به عهده من بود وکامل نتونستم بگیرم یعنی توان مالی ندارم کسی هست که کمکم کنه ممنون میشم

  18. باسلام وام برای خریدوسایل وراه اندازی مغازه میخواستم درشهر کرمان زندگی میکنم

    1. سلام و وقت بخیر.
      وام های این بنیاد خیریه تنها به افراد ساکن در تهران تعلق می گیره و در این خصوص قادر به راهنمایی شما نیستیم.

  19. سلام
    کشاورز وتولیدکننده زعفرانم ۲۰کارگر دارم.
    مستند ما هم از سه شبکه تلوزیونی ورادیو پخش شده.
    تسهیلات ومساعدت لازم دارم برای توسعه تولید واشتغال جوانان.
    خودم خیلی دغدغه کارگرا و غشر بیکار رو دارم ولی از دستم کاری ساخته نیست مگر دولت حمایت وخدمات ارائه بدهد که نمیدهد.
    منتظر مساعدت خیرخواهانه و خداپسندانه شما هستیم.

    1. سلام و وقت بخیر چنانچه ساکن تهران هستید و درخواست وام را دارید، در اولین فرصت با شماره ۸۸۴۹۵۱۹۹ آقای شکوری معاونت توانمندسازی تماس حاصل فرمایید.

  20. افراد زیادی اینجا هستند که نیاز به کمک دارند.
    از وسایل و تجهیزات تا ….
    اگر میتوانید کمک کنید آدرس و شماره تلفنی بزارید تا صحبت کنیم

    1. سلام و وقت بخیر، شما از بخش ارتباط باما میتوانید با ما در ارتباط باشید و تماس بگیرید.
      سپاس

  21. سلام من نیازمند فوری وام ودیعه مسکن هستم دو فرزند دارم همسرم مدتی است که در زندان است بخاطر موعد مقرر تخلیه مبلغ زیادی برای اجاره خانه دیگری ندارم خواستار وام ودیعه مسکن هستم

  22. سلام عزیزان اینجانب کاسب میوه فروش ودوره گرد هستم در اسلامشهر مبلغ ۶میلیون سرمایه داشتم که بااون خرج خانواده میدام متاسفانه ماشینم نیاز به تعمیر کل پیدا کرد مجبور شدم سرمایه رو خرج ماشین کنم اکنون با ۵سر خانواده شامل ۳فرزند وخودم وخانمم موندیم چکار کنیم گفتم اگه امکان داره وشما وام فوری میدید بتونم ۶میلیون وام بگیرم حداقل دم عیدی بیکار نباشم باهر شرایطی باشه قبول میکنم بخدا بد جور لنگ وگرفتارم الان ۲ماه اجاره خونه هم عقب افتاده خاهشا اگه مقدوره کمکم کنید اجرتان با خداوند رحیم ۰۹۱۹۲۷****۱اینم شمارمه جهت هماهنگی خاهشا اگه مقدوره کاری برام بکنید ومطمئن باشید اقساط روسر وقت پرداخت خواهم کرد ….

  23. لازم بدکر است بنده همین که مشغول بکار بشوم راه کاسبی میوه فروختن رابلدم وزودتر از موعدم میتونم اقساط راتسویه کنم خاهشا اگه مقدوره با این ۶میلیون وام کمک کنید که من دوباره به کار وکاسبی برگردم وشرمنده زن وبچه نباشم ممنونم از شما بزرگواران

  24. باسلام
    نیازمند ۶۰ میلیون وام جهت تکمیل موجودی خرید مسکن میباشم که در حال حاضر در رهن مستاجر میباشد و خود به دلیل کمبود موجودی در خانه پدر ساکن می‌باشم
    لطفا راهنمایی کنید

  25. سلام بنده ساکن یکی از روستاهای گلستان هستم خانمی تنها با ۱ فرزند نیاز به کار دارم اموزش ارایشگری میخوام برم تو یک یا دوتا از شاخه هاش هزینه ای واسه کلاس رفتن ندارم امکانش هست کمکم کنید واقعا نیاز ب کار دارم یا جایی هست ک بهم اموزش بدن اقساطی

  26. سلام درخواست وام دارم میخواستم ماشین بخرم با اون کار کنم ماشین داشتم تازه عروسی کرده بودم کم اوردم فروختم از کار هم بیکار شدم
    تا الان ب هیچ کس رو ننداختم برا گرفتن پول ی…
    اگ میشه کمکم کنید سند ماشین رو ضمانت گرو میگذارم خدا شاهده میگم موندم دیگه چکار کنم
    خدا ب داد همه برسه

  27. سلام بنده ۱۰ میلیون جهت مخارج درمان مادرم پول احتیاج دارم،پدر با معرفتم اعتنایی به بیماری مادرم و درمانش ندارد و من تنها پسر این مادر رنج دیده باید کاری کنم اما دستم خالیه،ساکن تهرانپارسم،لطفا کمکم کنید،زمانی هم ندارم،مادرم باید امروز عمل بشه و هر ساعت تاخیر یعنی خطر بیشتر

  28. تخت پوشش بهزیستی استان همدان هیچ خواستی از بنده نکردن الان برای خرید زمین کشاورزی نیاز شدید به ۱۵۰میلیون وام ضروری احتیاج دارم

  29. سلام من با اینکه مهریه دوسکه گرفتم وقراره ده ماه یه سکه بگیرم ولی از نظر مالی باز هم در مضیقه هستم چون وقتی سررسید سکه میشه تا دوماه منو سر میدونن بخدا از بس اومدم رفتم دنبال شکایت و این چیزا بریدم قراره برای نفقه هم ستاد دیه به همسر سابقم کمک کنه مبلغش ده میلیون و پونصد تومن هستش منم از این طرف ساکن خونه ی خواهرم هستم و دنبال یه خونه ی کوچیک میگردم ولی فعلا هیچ پولی ندارم. چند ساله دارم با یارانه م زندگی میکنم دوتا سکه ی پیش هم بجای قرضام رفت. یه راهنمایی لطفا. ساکن استان کرمانشاه هستم.

  30. سلام خسته نباشید من درخواست وام دارم حداقل ۳۰میلیون برای پول پیش خونه وضع مالیم اصلاخوب نیست لطفاً راهنمایی کنید.ازاستان گیلان.تالش ۰۹۱۰۱۷۸۰۷۷۵

  31. بنامخدا
    سلام
    اب دارم وزمین درحد کشت ۶۰ هکتار تضمینی کشت میکنم باسرمایه ۱۰۵ میلیارد از هفتاد روزبعداز سرمایه گذاری تا ۴سال سوداوری۴۰ میلیاردی دارد.هم تجربه دارم همجوهر کار فقط سرمایه نیشت به صورت شراکت راهنمائی فرمائید

  32. برا یه وام باید به کی التماس کنیم دیگه خسته شدیم از زندگی این کشور حتا نمیتونه یه وام برا جون هاش جور کنه بعد میگه ازدواج کنید بچه دارم بشید اونم پنجتا تو خودمون موندیم بیه دیگه تو رو خدا

  33. س “نیاز به بیست میلیون وام دارم چون بیست ملیون وام عقب افتاده بانک دارم لطفا کمک کنید چون کارمند هستم میتونم ماهی تا دوملیون قسط بدهم

  34. سلام درخواست وام۸۰میلیونی برای رهن خانه ام دارمخیلی فوری
    لطفا دستگیری کنید
    تا۳میلیون میتونم قسط بدهم

  35. در حال حاضر ماهی۲۸۰۰۰۰۰دارم اجاره میدم که اگر بتونم خانمو رهن کنم این هزینرو قسط وامم میدم و در اخر پساندازم میشه واوضاعم بهتر میشه در ای زمانه.تشکر.

  36. سلام وقت بخیر
    بنده ۲ تا دختر ۴ و ۶ ساله دارم
    و در خانه ۴۰ متری مستاجر هستم خیاطی کار میکنم ولی بخاطر گرونی نمیتونم خرج خونه و بچه هارو برسونم
    تقاضای وام دارم ک ی مغازه اجاره کنم یا ی ماشین بخرم بعد کار برم مسافر کشی بلکه یکم جلو بیوفتم
    سند ماشین هم میتونم گرو بزارم تا موقع اتمام قسط وام

  37. سلام خسته نباشیدبنده بازنشسته هستم باحقوق حداقلی وسالیان ساله که جهت مداواتمام هست ونیستم راخرج کردم وبه همین دلیل تاخرخره زیرقرضم شب وروزم باهم قاطی شده وهمش بااسترس ونگرانی زندگی میکنم وتقاضای وام دارم تاتمام قرض وبدهیم رواداکنم وسروکارم بایکی بیوفته وازعالم وادم فراری وگریزون نباشم خواهشمندم مرایاری کنید

  38. سلام من تصادف کردم و نمیتونم کار کنم فقد یه وام میخوام که برای خودم کر شروع کنم و خرج درمانم رو خودم پیدا کنم واقعا سختی میکشم لطفاً کمکم کنید .

  39. سلام من تصادف کردم و نمیتونم کار کنم فقد یه وام میخوام که برای خودم کر شروع کنم و خرج درمانم رو خودم پیدا کنم واقعا سختی میکشم لطفاً کمکم کنید .
    ۰۹۱۹۹۵****۴
    لطفاً برای تمسخر و اذیت کردن شماره را برندارید .

  40. سلام زنی هستم مطلقه و۳۶ساله دوتا بچه کوچیک دارم ۵ساله آواره م خونه ندارم تو رو خدا کمکم کنید خواهش میکنم دعای خیر میکنم منم مادرم کسی رو ندارم پدر بچها اعتیاد داره نفقه هم نمیده بچهام تو سرما گناه دارن دل سنگ آب میشه شما انسانیت بخرج بدین لطفا

  41. سلام نیاز ب ۱۰میلیون وام دارم متهل هستم سه فرزند دارم علیرضاهستم ب این شمار زنگ بزنید شمارا بقران حیرانم۰۹۱۳۷۶****۷

  42. سلام نیاز ب ۱۰میلیون وام دارم متهل هستم سه فرزند دارم علیرضاهستم ب این شمار زنگ بزنید شمارا بقران حیرانم۰۹۱۳۷****۴۷

  43. سلام وقت بخیر خوبین من نیاز مند مبلغ بیست میلیون پول هستم واقعا تو این دنیایی به این بزرگی کسی نیست کمک کند من واقعا نیاز دارم شدیدا به این پول اگه کسی هست واقعا کمک کنه ممنون میشم چقدر سنگ دل و خودخواه شدیم ????????????????????????????????????????????????????۰۹۱۴۶۴****۵

  44. سلام . مرتضی قربانی هستم از مشهد و ۱ ساله تو عقد هستم . خاسته ناچیز دارم اونم وامی بدهید بدون سود یا سود کم که بتونم باهاش جهزیه یا خونه ای رهن کنم . الان موندم چیکار کنم از طرفی دولت میگه ازدواج کنید و از طرفی هیچ حمایتی نمیکنن . از شاغل بودن جوونا هم که نگم بالای ۷۰ درصدشون که یکیش خودم باشم امنیت شغلی ندارم . خدا خیرتون بده . ممنون و سپاس

  45. سلام بنده تو بازار کار می‌کردم. مالمو بردن خوردم زمین الانم‌پول ندارم سرمایه بزارم اگه پول داشتم درآمدم خوب بود ولی هیچ کس کمکم نمیکنه بامدرک‌وتحقیقات از محل وسامانه.ثنا ثابت میکنم توروخدا یک وام به من بعدید شرمنده زن وبچم نشم وبدهکاریهایم پرداخت کنم خیلی خیلی گرفتارم به نون شب محتاجم

  46. سلام وقتتون بخیر.سه تا دختر دارم خودمم چند سالیه مریضم الان هم بیکار هستم.لطفا اگه امکانش هست کسی خونه رهن کنه به نام خودش تا کار پیدا کنم ماه به ماه‌ قسطشو میدم.بی نهایت ممنون.

  47. سلام، نیاز به وام ضروری و فوری دارم، ولی اصلا فکر نمی‌کردم یک روزی برای وام از خیرین، فرم ثبت نام یا درخواست بدهم، تمامی این مشکلات هم به گردن، مدیریت دخانیات هستش که حقوق من و فقط من را عامدانه نمی‌دهند، در صورتی که تا ۴ماه پیش، خیلی کم هم شده به یه خانواده کمک میکردم، اما الان ۴ماه است که کرایه خانه ام و قسط هام رو ندادم، و هرشب هم با حرفهای تند صاحبخانه به خانه میرویم، اونجا خیریه سادات، من سید نیستم، وام نمیتونم بگیرم، حداقل کرایه خانه را بدهیم، ۴سال دیگه مانده تا بازنشستگی، مدیریت هم که میگه، شیطنت زیر دستانم باعث ندادن حقوق شده، و از طرفی دیگر می‌گوید من با دوتا سپاهی رفیقم که حساب کار بیاد دستت، خواهشمندم به من کمک کنید، تا بیشتر از این آبرویم در کوچه و پیش زن و بچه ام نرفته، وامی در حدود ۱۰ تومان به من بدهید،

  48. سلام، نیاز به وام ضروری و فوری دارم، ولی اصلا فکر نمی‌کردم یک روزی برای وام از خیرین، فرم ثبت نام یا درخواست بدهم، تمامی این مشکلات هم به گردن، مدیریت دخانیات هستش که حقوق من و فقط من را عامدانه نمی‌دهند، در صورتی که تا ۴ماه پیش، خیلی کم هم شده به یه خانواده کمک میکردم، اما الان ۴ماه است که کرایه خانه ام و قسط هام رو ندادم، و هرشب هم با حرفهای تند صاحبخانه به خانه میرویم، اونجا خیریه سادات، من سید نیستم، وام نمیتونم بگیرم، حداقل کرایه خانه را بدهیم، ۴سال دیگه مانده تا بازنشستگی، مدیریت هم که میگه، شیطنت زیر دستانم باعث ندادن حقوق شده، و از طرفی دیگر می‌گوید من با دوتا سپاهی رفیقم که حساب کار بیاد دستت، خواهشمندم به من کمک کنید، تا بیشتر از این آبرویم در کوچه و پیش زن و بچه ام نرفته، وامی در حدود ۱۰ تومان به من بدهید،

  49. سلام بنده یه کارگاه خیاطی راه اندازی کردم که با مزدی دوزی دارم روزی خودم رو در میارم اگه یه وام جور میشد برای خودم تولید میکردم

  50. سلام وقت بخیر من ساکن شیروان واقع در خراسان شمالی هستم ۲۰میلیون کمک می‌خوام برای ثبت نام مسکن ملی .۲فرزند دارم.خواهش میکنم ۴۰میلیون می‌خوان من نصفشا طلا هانا فروختم بقیش ندارم شوهرم کارگر سادست پس‌اندازی ندارن خواهشمندم بنا خانواده ۴نفره کمک کنید ماهم صاحب خانه شیم

  51. دنبال وام تا ۱۰۰ ملیون هستم پسرم شیمی درمانی داره ۱۰ ماهه لطفا کمک کنید شیمی درمانی میشه باید خونمم عوض کنم

  52. سلام اهل تهران هستم ۴۷ سال دارم بعد از فوت مادر مجبور بودم با همسر و فرزندم با پدر پیر و معلولم زندگی کنیم بعد از ۱۰ سال نگهداری از پدرم الان برادر بزرگترم ما را از منزل پدرم بیرون کرده و هم ودیعه مسکن ندارم هم یخچال و غیره از شما درخواست وام دارم یا به ادم خیر معرفی کنین در ضمن پدر بنده از کسبه خیلی خیلی قدیمیه مختاری هست حتما میشناسید میتونید سوال کنید

  53. باسلام و قبولی طاعات و عبادات شما خیرین نیکوکار بنده از استان اصفهان مشکل شدید مالی دارم و مدجوی بهزیستی هستم با سه فرزند ، دو فقره چک دارم که جمعا حدود ۱۳۶ میلیون تومان می‌باشد لطفا برای رضای خدا مساعدت فرمایید.

  54. باسلام و وقت بخیر نماز و روزهاتون قبول من یه خانم تنها بایه پسر ۸ساله تنها در منزل پدرم زندگی میکنم ۲۰میلیون برای یه سری از مشکلاتی که برام پیش اومده برام نیاز دارم من خودم سادات و پسرم سید هستیم و در تهران هستیم ….
    توروخدا کمک کنید ….

  55. سلام من ی تولید کنندکیفم.واسه کرناکم اوروم تمام زندگیم رفته.درخاست کمک پول نقدی بصورت وام میخام که بتونم شروع بکارکنم.میتونین بیاین برسی کننین۰۹۳۹۶۵۱۷۰۰۸

  56. سلام من ی تولید کنندواسه کرناکم اوروم تمام زندگیم رفته.درخاست کمک پول نقدی بصورت وام میخام که بتونم شروع بکارکنم.میتونین بیاین برسی کننین۰۹۳۹۶۵۱۷۰۰۸

  57. سلام من ناشنوای مطلق هر دو گوشم و پدرم فوت کرده و مادرم پیر و مریضه و در یک خانه گلی و کلنگی و غیر قابل سکونت زندگی می‌کنیم و بنده بیکارم و مجردم و ۳۷ سالمه و به خاطر فقر هنوز ازدواج نکردم و هیچ شغلی و پشتوانه ای ندارم
    میخام ازدواج کنم پول ندارم کسی کمک من میکنه
    شماره حساب ؛ ****************

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا